Быстрая регистрация



  • 81Заморозка при стрельбе
  • 81Требуется опытный парень для создания сборки.
  • 81Сделать иммунитет к заражению в ZP
  • 81Суб модель джамп гранаты
  • 81Шаблон для оружия

  • » » » Big City (alpha version)
    28
    июл
    2017

    Big City (alpha version) 

    Категория: Карты, Автор: ZomboidArea, Просмотров: 1 154

    Hi. I have for you alpha version of my biggest project - Big City.



    Big City (alpha version)


















    Big City is the huge map. It is the biggest map in Counter-Strike 1.6 ever created. Impossible is to create bigger map and my project uses full size of Counter-Strike 1.6 grid.
    ____________________________________________________

    To do for Beta / Final version:
    -Set up concrete barriers on streets
    -Add more sounds effects
    -Make a better city "feeling"
    -Create night version of Big City
    ____________________________________________________

    Software used:
    1. Valve Hammer Editor 3.5
    2. "Compilator 3" created by: Michiel "The Mighty Atom" Breddels
    3. GIMP
    4. Milkshape 3D
    5. KHED
    6. 3Ds Max
    7. Wally
    8. Irfanview
    ____________________________________________________

    Have an idea how to improve the map? Tell me!
    Use email or comment section!

    Did you find bug or other problem?
    Tell me! Send me email or write comment in comments section and I will fix that for your server!

    My YouTube: youtube.com/user/ZomboidArea
    My Email: zomboidarea@gmail.com


    DOWNLOAD: http://www116.zippyshare.com/v/HY5vsrBQ/file.html
    DOWNLOAD: http://gamebanana.com/maps/196356

    [NPC] Light Zombie Reboot Fixed Bugs [+Download SMA]
    [NPC] Light Zombie Reboot Version 4.6.2 Author: Skill Von Dragon
    Thanatos-3
    Оружие Thanatos-3 - новый автомат-пулемёт из Counter-Strike Online.
    ze_hitchhiking_alpha
    Map created from scratch by. ZomboidArea. Version of this map for
    [ZP 4.3] Extra Item: SL8 - Heat (Heat Weapon)
    Name: SL8 - Heat Type: Weapon (Human) Version: 1.0 Author: Dias -
    Counter Strike - Night Watcher Edition Version 3.5 Official
    [media=http://www.youtube.com/watch?v=Nq4Y9OB8RJw&feature=playe

    Комментарии



    Публикаций: 20
    Комментов: 958


    Комментарий #1 | Добавлен: 30 июля 2017 17:28
    Buildings are high, but map is too small. If you want to make big city, you have to reduce buidings dimensions, so your map will have much more districts




    Мои сервера:
    fraghost.ru:27017 - Zombie plague v1.3
    fraghost.ru:27015 - Deathmatch
    188.134.76.17:27026 - anitalink DM+Что попало

             


    Публикаций: 6
    Комментов: 18


    Комментарий #2 | Добавлен: 31 июля 2017 01:22
    Цитата: ZombieSource
    Buildings are high, but map is too small. If you want to make big city, you have to reduce buidings dimensions, so your map will have much more districts


    But I want realistic size of buildings thats why everything is 1:1 scale

             


    Публикаций: 0
    Комментов: 27


    Комментарий #3 | Добавлен: 31 июля 2017 11:31
    GTA SA? laughing

             


    Публикаций: 20
    Комментов: 958


    Комментарий #4 | Добавлен: 31 июля 2017 11:47
    Цитата: ZomboidArea
    Цитата: ZombieSource
    Buildings are high, but map is too small. If you want to make big city, you have to reduce buidings dimensions, so your map will have much more districts


    But I want realistic size of buildings thats why everything is 1:1 scale

    Then use all the grid, and visual continue of the streets make as model (3d sky)




    Мои сервера:
    fraghost.ru:27017 - Zombie plague v1.3
    fraghost.ru:27015 - Deathmatch
    188.134.76.17:27026 - anitalink DM+Что попало

             


    Публикаций: 6
    Комментов: 18


    Комментарий #5 | Добавлен: 1 августа 2017 03:08
    Цитата: ZombieSource
    Цитата: ZomboidArea
    Цитата: ZombieSource
    Buildings are high, but map is too small. If you want to make big city, you have to reduce buidings dimensions, so your map will have much more districts


    But I want realistic size of buildings thats why everything is 1:1 scale

    Then use all the grid, and visual continue of the streets make as model (3d sky)


    Maybe in Beta / Final I will make better background

             


    Публикаций: 0
    Комментов: 1


    Комментарий #6 | Добавлен: 17 августа 2017 16:16
    Хмм... а почему в конце карты дальние здания (задняя часть) не закрыты брашами. Если автор не хотел делить полигоны, тем самым нагружая карту, можно было построить браш и отправить в энтити func_illusionary тем самым не делить еще на полигоны... Или func_wall (они не делят на полигоны) А за старание 5+.

             

    Информация


    Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.